katthår

Vi har tre katter i vårt hushåll, Hampus, Kabanossi(Kaba) och Laku. Dessa tre hårbollar är de mest hårlossande EVER! Jag har hår på alla mina kläder, men vem kunde leva utan dessa härliga djur?
Kaba är den sociala och klumpiga typen, han kan fälla sig raklång över dig och bara njuta av uppmärksamheten han får. Hampus är Scheriffen ;), han är den största och allvarligaste, men ganska söt ibland :). Laku är min systers lilla pisspottan :DD, han har alla möjliga urinfel man kan ha, men söt är han ju då han jamar med sin kvinnliga röst.
Vi har haft katt ända sedan jag föddes, och nu kan jag inte leva utan.





Hampus


Kaba


Kaba



Kommentarer
Postat av: Anonym

int e han alls en pisspotta

2009-08-03 @ 17:47:09
URL: http://storstadskvinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0