Tandvärk

Än en gång skriver jag om mina tänder..
Igår då vi hade träningar skulle vi kasta tjejen i luften och hon skulle göra full twist, början gick bra, men sen.. knät rakt i framtanden och nu är den lite lös och värcker otroligt, och så har jag ett blåmärke på kinden. Hoppas tanden inte faller av :D, det skulle ju vara trevligt att vara utan framtand ^^ . Men sådant händer.. och imorgon har vi då ett läger där vi har några amerikanska cheerleaders och hjälper oss med nya stunts! coolt indeed.
Fastän min tand värker är min feelis riktit bra, idag har jag mycket att göra, skall till stan, sedan träna med junior-gruppen, bilskola och sedan länk med min kära syster, skall bli spännande att se om vi orkar länka hela vägen ^^
Nu skall jag bestämma om jag cyklar till stan eller om jag tar min motorcykel.. hmmhmm.. kondition eller fart? hmm..

Tills nästa gång, goodbye! <3

Bra feelis :)))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0