Woops, skulle berätta om gårdagen!

Jaa igår tog då vårt jenkkiläger slut. har varit helt jätte roligt, vi har fått många tips och lärt oss en hel del nytt! Våra amerikanska tränare var jätte stolta över oss och hade haft det jätte kul! Mina muskler är såå sjuka och jag orkar knapt röra mig.. Vi fick denhär dagen ledig och på Måndagen börjar det igen med full fräs med att öva de nya sakerna vi fått lära oss! Ett av det största vi lärt oss var 2-1-1 (two one one) där pojken står på två andra och lyfter en flicka i luften, bilden finns nedan. Bilden är tagen lite i fel tid och därför ser det inte så fin slipat ut, men snart kan vi det hur bra som helst och då blir det bara fina bilder ;)).
Nu skall jag ta mig till stranden med min pojkvän och spendera hela kvällen där :). Lite ''före skolan börjar''-firande :)
Ha det bra! hejdå!



Våra amerikanska tränare i mitten med svarta kläder :)). Tye and Hali :) !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0