JULEN!

På julen var jag hemma med hela familjen +mormor och morfar. Vi hade masssooorr med mat, med det menar jag altså MASSOR! Det finns ännu kvar en bit av skinkan (31.12)!
På morgonen var vi först till mormor och morfar och äta den traditionella julgröten hos dem, efter det var vi hemma en stund med min syster (för det mesta gick jag och klämde och kände på paketen under granen ;)) och chillade.
På kvällen åt vi och sedan var det dags för att öppna paket!
Här är en kort lista av vad jag fick: en plattång för håret, presentkort, sockor, vanttar, ikea stuff. Det var najs!
Nu lite bilder !

En del av vår gran ;D

Kaba hittade också paketen

Hampus njuter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0