OMG!

hääääredumilde det var då länge sedan jag var här! Jag beklagar djuupt! har haft fullt upp med jul-grejjande och jaa tyvärr har jag inte haft någon lust att skriva eftersom jag endast har skrivit och skrivit på skoluppgifter blää!
SNART ÄR DET JUL MINA VÄNNER!
Men snön fattas ännu också här i södra Finland.. blää.
Just nu sitter jag i skolan och fixar på ett hälsokunskaps arbete.. Det är helt roli..SKIT! ORKAR INTE skriva någon mat-motion-sömn dagbok, eller vad jag tycker att hälsa är. blaaablaablaa. jag märker lite skoltrötthet då jag läser denna text. Men 12 år har man ju suttit i skolan så jag undrar inte..
Men vet ni att imorgon skall jag kanske ut och chilla lite, hoppas att det blir roligt :). PLUS att jag imorgon har 6 timmars träningar. NICE!
men nu kära ni måste jag fortsätta att skriva en analys om min motion-mat-sömn dagbok HIPPHEJ! jag lider.
Ajöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0