one day to go

Julen närmar sig och idag tog vi in julgranen. jag hade lite Pimp mig julgran för mig här för en stund sedan, det var skoj. Jag har aldrig tyckt om allt detdär glittret som skall hänga överallt, jag tycker mer om att hålla det enkelt och i små mängder.
Jag pynttade lite julkort och fixade de sista julklapparna, snart skall alltind ställas under granen! Orkar inte vänta på att få öppna alla paket!
Det bästa med denhär julen är snön tycker jag, förra året var sååå tråkigt då det var så grått! men nuu är det vitt, och i stora mängder verkligen!
Nu ropade mama på mig, " Miranda! Kom och lägga paketen under granen!" , jag gör som hon säger :) .
Ha en trevlig kväll :). Imorgon kommer tomten ;) .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0