svårt att göra något man egentligen inte måste göra

iaf. då man talar om att få sova. idag steg jag upp halv 8 för att komma till skolan och fixa en presentation om Tove Jansson. Skulle annors inte ha måsta göra något, ingen skola ingenting. Men tur så har man gott sällskap, eftersom jag skall ha presentationen med en vän. Och här har jag nu suttit, klippt, klistrat och tagit bort i vår powerpoint. Powerpoint är föresten inte det lättaste! Det gick en tid före man hittade knappen ''spela bildspel'' ..
idag kommer mitt busskort till h:fors att ta slut, bara såhär by the way..
På Torsdag blir det självständighetsbal, väntar mycket på det. Har för det första lyckats lura med min pojkvän och för det andra får jag ha på mina nya snygga klackskor som är ÿber höga åt mig (är inte dendär klackso-typen..) så man får se hur det kommer gå då jag klamppar in med dem ( eller kanske jag kryper.. ?).
Mina ben är såååå sjuka ännu också efter söndagens träning (igen bara såhär by the way..) !
Jag önskar att de snart skulle komma lite snö.. Har inte ännu heller någon jul feelis då det ser så brun.vått,grått,fult,tråkit,deppigt ut där ute.
Men nu nog pratat! Måste fortsätta på presentations-fixningen!
ha en skön tisdag allihop!
wingahoo (så säger dom i pocahontas i think.. )

Kommentarer
Postat av: Anonym

omg du e då råddig idag:)

2009-12-01 @ 11:25:36
URL: http://storstadskvinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0