drömmar

Vet ni att..I natt drömde jag om Michael Jackson! Jepp, kungen av pop är tillbaka i mina drömmar igen! Jag drömde att någon försökte mörda honom, men jag räddade honom! vilken hjälte feeling jag fick altså! Men blää, fick mej bara att sakna honom mer.. Det är ännu också svårt att förstå att han verkligen är borta, han fanns alltid där, nu finns han inte längre..  Han var verkligen den största tycker jag, och han ÄR även än i denna dag den största.. och kommer vara det. Hans musik gör mig på bra humör VARJE gång! Om han bara kunde leva ännu.. Han var för ung för att fara till himlen..


In loving memory of the King Michael Jackson <3

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

huoh

2009-07-19 @ 20:29:51
URL: http://storstadskvinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0