försenad uppdatering..wooops

Hej igen!
Jag är ledsen för den långa pausen jag haft här på bloggen, men nu har jag tid igen!
Jag har varit på gym nu 3 dagar i rad, och det käns verkligen i alla muskler, ganska skön känsla av att man gjort något.. Skall fortsätta med det nu en tid, jag behöver mer kraft i övrekroppen, muskelrna har tinat bort då jag haft så lång semester från cheer träningarna, vill träna igen! Träningarna börjar igen på Lördag 1.8 ! Jipii! Tyvärr är det ca 5 stycken som slutat i vårt lag, så vi måste kämpa på!
Idag tänker jag ta det lugnt och bara chilla, ska se om pappa tar mej med och äta någon god lunch, skulle sitta fiiint i min hungriga mage!
Jag har konstaterat att vår dator här hemma är uuuuuuuusel (ibland helt okej) , den vill inte bara funka som man vill, det tar typ 15 min för EN bild att laddas upp här på bloggen! Sjuuuka tider! gaah. Här nedan är en bild av mig för 2 dagar sedan, köpte den nya kjol då jag var i Tallin, diggar den verkligen ;)).

Ha det så skönt och njut av de sista semster dagarna!
Tills nästa gång, Goodbye!

summer look

Kommentarer
Postat av: Anonym

som ja to

2009-07-29 @ 16:18:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0