MAAAT!

MAT är ett av de bästa jag vet! ni vet int hur HUNGRIIIG jag var när ja kom hem cyklandes idag, ajajj ja tänkt svimma då ja kom fram till hemdörren! Men sen fick jag mat <3 , och allt blev bra!
jaa det var det om maten.
Jag vet inte vad ja ska sätta på mig imoron då vi far iväg på kryssning! tunika? mini shorts med topp? klackskor? gladiator skor? leggings??? HAR INGEN ANING! jag vill iaf. vara bekväm om man måste ränna omkring på båten. måste fundera ut detta ennu idag.
Men nu tror jag jag drar iväg till pojkvännen min, eller så kommer han hit! vet inte ennu vilkendera.
Jag har svårt att bestämma mig idag märker jag :DD . kanske det går över. nu HEJDÅ!

Ha det så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0