ojoj, ont om tid

Nuuu har jag äntligen lite tid att sätta mig ner och berätta lite om min vecka! Igår var jag två gånger på punttis, och det käns verkligen. på onsdag var jag 5 timmar och tränade akrobatik såhär inför träningarna som börjar nästa veckas lördaagg! jeij! det var roligt, var där med några vänner. På tisdag hade jag junior gruppen igen, det gick underligt bra och vi fick mycket gjort, suveränt! idag är det igen junior träningar och efter det kör jag iväg med min lättmotorcykel till min väns sommarstuga, skall spendera en natt där tillsammans med mina vänner :)). hoppas jag får några fina bilder att visa!
Snart kommer syster min hem och då ska vi tvätta bilen! haha, får se hur det lyckas ^^ .
Men nu iväg och ta lite morgonmål.
ps. jag har konstaterat att jag ofta slutar mina inlägg med att jag går och äter något :DD.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0