att hinna eller inte hinna

Har inte så full dag idag, men ändå känns det som om man inte skulle hinna.. har två håltimmar, slutar klockan 3, skall till stann och köpa ett par strumpbyxor, efter det juniorerna, sedan göra mig färdig på en timme, troligen i den skolan som vi tränar eeeeeh, sedan iväg till amarillo där vi skall fira min väns 18 års dag, efter det till ddet nya stället som öppnar, sen igen joina mina vänner... Gaaah hur skall jag fixa allt detta? Superman, snälla var min kusk idag.. 

Jag är ganska så besviken på min skolas skolmat, den var mycket bra då jag började här, men pga. den sk. dåliga ekonomiska situationen har maten blivit såååå mycket sämre. Ingen ost eller skinka, ALLA maträtter smakar typ SAMMA, ingen gröt, inga mångsidiga brödsorter.. Men konstigt nog kan de ändå köpa en MJÖLKMASKIN! oooh jaa, för den kostar ju ingenting asså.. -.-

Men nu till dagens fråga.. hur skall jag ha mitt hår?
hittade en bild från sommarens bröllop vi var på.. kanske jag skulle lägga upp mitt hår så?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0