borde städa..

men jag orkar inte just nu.. men jag är ännu så besviken att jag inte hittade min andra yllesocka på morgonen, så jag måste städa för att hitta den..
idag var jag riktigt trött då jag skulle stiga upp på morgonen, måste sova xtra 30 minuter för att ens kunna tänka mej att stiga upp.. det är troligen detta fula väder som gör det, jag brukar bli piggare då snön kommer.
just nu väntar jag på att min pojke skall komma och hämta mig här hemifrån, min buss till h:fors går 15.30, sedan träningar från 17-19.. idag skulle jag verkligen inte alls ha lust, som jag sa är jag myyyyccckkeet tröött.
På lördagen var vi till h-fors och shoppade lite med 2 av mina cheer vänner, sedan på träningar efter det.
Jag hittade denna härliga halsduk, och ett par mega tjocka leggings från Gina, bra köp tycker jag.
Så såg jag även ut idag :) .
men nu körde min sötnos in på gården, det betyder altså HEJDÅ! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0