Den bästa födelsedagen EVER!

Haloi!
det var en tid sedan sit, once again, men jag har måsta hämta mig från den förfärliga shocken jag fick då massor av mina vänner står i vårt vardagsrum och ropar SURPRIIIISE då jag stiger in i rummet efter en förfärlig början på 18 års födelsedagen!
Min syster har i en månad planerat en 18 års surprise fest åt mig, hon hade talat med mpnga av mina vänner, som sedan måste vara tysta om det i EN MÅNAD! jag kan inte ännu heller förstå hur någon kan hålla sådant hemligt i en månad :D, eller så är jag så dum och blåögd :DD.
Dagen blev perfekt och vi avslutade den på en nattclub med reserverade bord och champagne.
MASSOR MED TACK TILL ALLA ÄNNU EN GÅNG!
och en XTRA STOR TACK till min syster :))!

Här kommerr lite bilder:

kära ssystramii


härliga kramar av alla

haha, en av mina favorit bilder :D

så såg man ut :)

Kommentarer
Postat av: Ronja finlandssvensk

jeee!!!:)

världens bästa överrasknings fest

2009-11-06 @ 16:51:32
URL: http://storstadskvinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0