Fan också

Nu skall ni få höra..
Jag älskar gröt. Men inte utan mjölk. Idag på morgonen gjorde jag gört åt mig. Sedan hällde jag mjölk på min gröt. Mjölken var full med klimpar. MIN GRÖT VAR FÖRSTÖRD! Där for en hel massa gröt till spillo. Men tur hade jag gjort mycket gröt.

Idag skall vi träna 3 och en halv timme med junior gruppen, spännande. Hoppas vi får mycket gjort. Och hoppas det inte händer något farligt, att någon skadar sig eller liknande. *knocking on wood*

Igår var jag ute andra gången efter att ha fyllt 18. Jag bestämde mig att ännu också vara nykterist, fastän jag nu lagligt skulle få dricka. Alkohol är inte min grej. jag sportar hellre. '

Nästa veckas fredag skall vill till H:fors och fira en min väns 18 års dag, skall bli spännande att få vara med om H:fors nattliv :). Jag tror vi kommer tappa bort oss.

vädret blev så att säga kaki igen, ingen snö bara vatten,fuktigt,äckligt. Vill ha snö och vill och åka snooowboaard.

Men nu, tack för mig, nu måste jag packa väskan och göra mig klar för 3 och en halv timmes ropande åt juniorer. haha kanske inte riktigt så dramatiskt, men högljud är jag!

Bye!

Kommentarer
Postat av: Ronja finlandssvensk

skrika skrika.. d e bra ti va nykterist. din syster e o en sån. vid vissa få utvalda kvällar e ja int men oftast nog..man skippar krabbisen

2009-11-08 @ 12:50:37
URL: http://storstadskvinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0