filmanalys

är inte roliiiggtt! Jag orkar inte kolla igenom en film om och om och om och om igen för att hitta bildspråk, symboler och annat shait. imoron skall vi ha en presentation om No Country For Old Men, boken och filmen. Vi skall analysera boken och filmen, sedan jämföra dessa två. Och jag skall då altså analysera filmen av dessa tre saker, och det går inte så bra som säkert märks.. och desutom gör detta väder det ännu värre, efrtersom det regnaaar! jag hatar ''vintern'' i södra Finland, det regnar till i mitten av December, om man har tur så är det en vecka snö på marken, sedan vattenvatttenvatteeeenn igen.
jobbigtjobbigt.
Nu måste jag fortsätta på mitt arbete. Hoppas ni andra har något roligare för er ikväll :).
ha de så bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0