körkort...CHECK!

Jaa nu finns då körkortet i fickan, bra känns det, och det var en felfri inssi, vilket är ännu bättre. Vissa saker tänkte bli ett fel, men jag hann rädda situationen ;)). Idag på kvällen skall jag ut och köra!
Mamma: ''med MIN bil??''
jag: ''du kan ju komma med i bilen om du vill''
*tystnad*
mamma: ''..jag tror inte jag vågar... du kan ta pappa med dig!''
Najs mamsen ;).

Idag skall jag på teater och se en pjäs som heter körsbärsträdgården. Jag hade självklart HELT glömt bort att jag skulle dit och måste nu i sista sekunden meddela åt mina tränare att jag inte kommer på träningar, gaaaah. VILL PÅ TRÄNINGAR!!


Här är en bild av outiften jag tänkte ha på mig till teatern.
''jackan'' och bältet nytt från Vila


Kommentarer
Postat av: Anonym

jeeee!!!! grattis...

men ja håller lite me mamma , ta me pappa lite o åka först.. du e trots allt lilla miranda...

2009-11-09 @ 14:22:46
URL: http://storstadskvinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0