ledig dag vol.2

Jappjapp, här sitter man då igen, hemma framför datorn, har inget prov idag vilket betyder att jag igen är ledig. Idag skall jag och simma sedan till gymmmet/punttis/salille jau! Skall träna hårt hårt så att jag är riktigt slut slut och inte orkar något mer, för annors kommer denna dag att vara mycket tråkig tråkig!
Vädret i södra finland håller på att ta livet av mig. vi är i mitten av november och det regnar och är plus 5 grader! JAG STÅR INTE UT! Jag blir deppig, innåtvänd och sur då det är såhär.
Kanske shopping rundan på lördag hjälper lite grann..
Vi skall då altså til Åbo på lördagen, jag skall sova hos min syster ( om jag förstått rätt ) och mina föräldrar på hotell ( om jag även förstått det rätt.. ) och sedan skall vi ut och äta, shoppa, chilla jau! hoppas det blir bra.
Jag borde skrapa ihop 137e någonstans ifrån, eftersom man igen skall betala sina studentskrivningar. Måste nog säga att FAN vad det är dyrt att skriva studenten!
På fredagen skall vi fira min kära kompis 18års dag, jag hoppas vi får några fina bilder, det har varit lite tomt på bilder i bloggen nu igen.. Annors får jag taa nåå snygga bilder på mig själv igen hehe.
Nuu skall jag ringa pappa och fråga om vi kan gå och ta ut mitt körkort, det har nu kommit ;)).
Ha en skön dag allihopa!
Adios

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0