med bil till skolan

spännnande och tufft att nu äntligen få köra själv till skolan! idag var jag då altså första gången med mammas bil till skolan, hoppas snart igen ;).
Imorgon skall jag och fira en min väns 18 års dag till en restaurang, efter det måste jag joina familjen till en vip bjudning till ett ställe som kommer och öppna här i min hemstad, det är då altså en restaurang/pub som öppnar. Efter det kommer jag troligen igen att joina mina vänner i nattklubben!
Det känns som om jag helatiden skulle vara påväg nånstans och festa, och jag låter som själva alkoholisten själv, men som tur är jag inte dendär ''alkoholvännen'', jag vill bara ut och dansa :) ! Och imorgon skall jag önska mig Michael Jackson, eftersom de bara spelar allt detdär ''UNZUNZUNZZ!'' shitte som är bra och helt okej, till en viss gräns..
Imorgon har vi hobby dag i skolan, skall troligen klä mig sommm.. surprise surprise CHEERLEADER! men eftersom det är så kallt måste jag ännu fundera lite..
Jag hoppas det kommer att komma mycket snö under den snaraste framtiden, väntar på allt det vita, och på att åka snowboard! och OMMM det inte är vitt på julen så SMÄLLER jag! OKEI?! jag SMÄÄLLEER!!

Japps, men nu skall jag once again joina mitt skrutt i sängen, skall äta naturell kvarg med blåbärssoppa på! skall bli gott ;)).

Trevlig fortsättning på kvällen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0