vaknade på dåligt humör..

men sedan WHÄÄÄM såg jag ut genom fönstret och såg den vita världen! Det hade snöat under natten! allt det vita räddade min dag, eller iaf. min morgon..
Idag var jag och talade med min klassföreståndare, hon klagade om min ena 4 jag har i en långmatta kurs, men det roliga är , ATT JAG REDAN VAR PÅ OMTAGNING!! Men dom fjantarna hade inte ändrat det för ett och ett halvt år sedan! NEJ DÅ, det skall du börja klagas om att JAG inte skött mig, men det är också felet i DEM! GAAH!
Och som salt på såret måste jkag göra någon sävlade presentation om nåå tidningar jag inte bryr ett skrutt om, allt det bara för att jag missade en BOKMÄSSA! Där man bara går omkring och gör inget.

MEN! Jag var just ute och körde med vår bil för första gången, det gick jätte bra och är nu på bra humör :). Men nu ska jag och ligga brevid min gulleprutt :)).

ha det så bra allihopa!

såå såg jag ut idag :).


Kommentarer
Postat av: Ronja finlandssvensk

så söt du e!

2009-11-11 @ 12:26:20
URL: http://storstadskvinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0