ahoi där ute!

''uppdatering tack'' fick jag höra och tänkte att det kanske behövs uppdateras joo.. jag vet inte riktigt vart min inre bloggare har försvunnit, har glömt bloggen helt då jag stressat så mycket med allting annat.
Jag tycker bara inte om att uppdatera utan bilderrr! Men jag har inte en liten behöndig kamera med mig eftersom jag endast har en stor system som man inte tar med sig överallt..

Det som hänt/kommer hända under den senaste tiden:
- köpte för 30 min sedan en ny skjorta (tyvärr finns ingen bild gaaah -.- )
- har stressat mer än vanligt över cheerprogrammet som skall visas om en vecka
- har haft höstlov i en vecka skööööönt
- tänker idag gå ut och dansa lite :)
- fyller snart 18 höhö ^^
- har varit på halkbanan med bilskolan, vilket inte alls var så roligt som alla säger det skulle vara..

Japp det var vell det.. inget xtra altså :DDD. haha
jaa men jag måste vara lite mer skärpt med att uppdatera, annars vet ju ingen vad jag göööör och hur jag måår :OO. haha

Ha det så skönt alla höstloovare, och även ni som jobbar och har er :)) .

IDAG SKALL JAG DANSAAA!

Kommentarer
Postat av: Jinet - Cheerleading in my ♥

Hejhej ! :)



Din syrra berättade att du går i cheerleading , hon tipsade mej om din blogg :)



Hur mår du då ?

Kram <3

2009-10-20 @ 18:13:55
URL: http://pinklife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0