benjamin button upplevelse..

Idag då jag skulle till bussen kom det imot en munk.. Han började fråga och undra och prata.. Sedan gav han mig kokosbollar, för att sedan kunna kräva pengar av mig till sin förening eller liknande.. Jag förklarade att jag inte har något att ge eftersom det jag hade kvar var busspengar.. Jahaja då slapp jag därifrån , och så sedan då jag kommer till busshållplatsen ser jag min buss åka iväg.. OM inte munken skulle ha stannat mig och börjat babbla hade jag hunnit hem med just den bussen!! Detta påminde mig om en del av benjamin button filmen då han berättar att hans älskade kunde ha klarat sig utan att bli överkörd OM saker och ting inte skulle ha hänt där före..
Najs..

På lördag fyller jag år!

Jaa sedan liten uppdatering från tävlingarna vi var på.. Vi kom inte med till VM, men vårt program gick bra! Vi tävlade mot ett lag som varit finska mästare sedan 2001.. Och vårt lag har varit aktivt i kanske 1 och halv år.. Men vi var alla mycket nöjda och det var huvudsaken :)).

Idag köpte jag Nya kläääder tjohejj! 

Övre delen Vero Moda och leggingsen Lindex.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0