sitter i skolan

japps, här sitter man då i skolan och väntar på att de tre lediga timmarna skulle gå snabbare.. började 8 idag, hade en och en halv timmes studerande, nu ahr jag 3 HÅL I STRÄCK! sedan en timme igen.. hur onödigt kan detta vara.. JOO MYCKET!
Nåmen hursomhelst, idag firar vi mej med släkten, imorgon är det den egentliga dagen.. 18 År, nice.
Jag har städat mitt rum som tur, men resten av huset måste ännu fixas lite, och dessutom blir det en liten överraskning för alla som kommer, något nytt har uppstått i vårt hem ;)).
Imorgon bär det av mot Åbo, där skall i äta och fira med familjen, på kvällen skall jag DANSAA, får se om jag vågar taa nåå drickor, är inte direkt dendär alkohol typen :), har varit nykterist här tills..
Nu skall jag läsa No Country For Old Men, skall vara läst om en vecka! har 200 sidor kvar, och jag är IIINNTE bra på att läsa böcker heller :DD.
God fortsättning på dagen!

Bye!

Kommentarer
Postat av: Ronja finlandssvensk

va d kiva i åbo? hehe

2009-11-02 @ 18:20:22
URL: http://storstadskvinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0