Ny dator!

oh yes, jag har en ny dator, laptop. pappa bestämde sig att han skulle köpa en dator åt mig eftersom vår andra dator börjat gå sönder och för framtiden.
Den e najs!

imorgon är det geografi skrivningar, lite spännande är det ju, känns som om ja inte riktit ha hunnit läsa så mycket eftersom jag haft så mycket att göra, får se hur det går. Jag har ju en andra chans på våren så de ska vell ordna sig!

Har inte fått in några bilder på en tid eftersom jag inte gjort något speciellt heller.. varit på träningar, jobbat, gjort skoluppgifter, läsit.. tråkiga saker.. Hoppas det händer något spännande nu nån dag så jag får lite happenings bilder hit :)!

Tills nästa gång, hejdåå!


Kommentarer
Postat av: Anonym

uuuh..! ny data

2009-09-22 @ 19:48:26
URL: http://storstadskvinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0