händelserik tisdag (+onsdag), tyvärr nästan bara negativt

gaaah. Jag hade ivrigt väntat en tid på tisdagen,  jag skulle äntligen få mitt hår klippt just så som jag såg det i mina tankar. Men som ni säkert kan gissa (ta en till titt på rubriken) så gick det INTE ALLS SÅ! NEJ! ALLTING GICK FEL! Det som skulle vara KORT förblev LÅNGT och det som skulle vara LÅNGT blev KORTKORTKOOORRTTT!!!!1!11 När jag gick ut därifrån var jag så besviken, ledsen och arg så jag lade genast fast mitt hår så att jag inte behövde se på det i någon spegel eller i något fönster. mitt härligt långa hår är nu kort. Jag är fan ta mig så jäkla bitter för det! Jag ville ha det mycket kort ovanpå och MYCKET LÅNGT under! Men allting blev motsatsen.
Nåå efter att jag kommit hem från träningarna efter denna underbara tragiska situation ringer jag till min kusin som utbildar sig till frissör och sade att jag behöver hjälp OMEDELBUMS! Hon klippte det och det blev mycket bättre. Men jaa, självklart blev det kortare också, men iaf. bättre än det förra! Så nu får jag låta mitt hår växa i en evighet IGENN! UUUUUUGGHH!



Jaa, och på onsdagen fick jag parkeringsböter då jag var och söka M från busstationen. 5min var jag bort från bilen för att se att M hittar mig och då vi går tillbaka till bilen ser vi att de skriver en lapp åt mig och går sin väg. "FÖR HELVETEEEEEE" tänker jag ju självklart, skall allt skit hända på en gång eller???

japp. Hoppas påsken blir bra.


ps. iaf. har jag nu användning av denna som jag fick i julklapp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0