hur är det möjligt

Hur kan man sakna sitt långa hår så mycket? Aldrig trodde jag att jag kunde vara så besviken och ledsen så länge för mitt hårs skull! Jag har alltid varit den som provat på nya frisyrer och modeller, men nu känns det bara fel att jag har något nytt. Känns lite löjligt att känna så och tänka så men SÅ är det! Jag vill ha långt hår igen!

Påsken kom och gick och jag spenderade ett skönt påsklov med M. Han var hemma i 5 dagar, härligt. Nu är han hemma först om 10 dagar så nu måste jag vänta igen..

Jag tror jag börjar bli sjuk.. har haft ont i halsen nu i 3 dagar, och öronen har börjat värka. Gaah, just typiskt att bli sjuk EFTER lovet då jag kunde varit sjuk.. Hoppas mina motståndsceller (eller något..) kickar igång så att jag inte blir sjukare!

Nu vill jag ha mat, hungriiiiiig. ajöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0