musikmixning på gång

Att mixa ihop musik till cheer program är inte det lättaste har jag konstaterat idag! allting passar inte ihop, delar kommer mittiallt till, delar försvinner, tålamodet räcker inte till, man blir arg då inget funkar som det skall osv. Man blir nästan lite tokig. NU har jag 'ntligen första delen någotlunda färdig, skall låta flickorna lyssna på den idag och sedan får de berätta vad de tycker, hoppas på att INTE måsta mixa om det igen! Det var så tungt puhhhstönpuust.

Vädret är grått och tråkigt. jag försöker bara tänka på den varma (iaf. hoppas jag att den blir varm..)sommaren som snart är här! Första Maj, vappen, är också på kommande och då skall det tammefan grillas! Ingen vapp utan grill och chill! Får se var vi spenderar denna vapp, förra vappen var vi hos min vän Sandra, här är en minnesbild från den vappen!


(tycker om håret jag hade då.. VÄX HÅRET VÄX!!!)

På tal om hår så funderade jag på att färga mitt hår rött igen. Det var über coolt tycker jag, piggt såhär till sommaren.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0