potatismos vol.2

ojoj så vi har tränat idag med min vän Essie! Vi var båda jätte trötta men orkade till slut, snygg jobbat tjejen!
I förra inlägget skrev jag att vi var tre stycken som hade samma klänning, men det far false alarm, vi är endast två. Men eftersom det är en ganska populär butik vi köpt från så kan det vara att det ändå uppkommer fler med samma klänning :DD

Jag har verkligen INGEN lust just nu att bara gå och sova som jag gjort nu i flera dagar! (självklart går man varje natt och sova men.. ) Jag skulle villa sitta uppe och prata om intressanta saker, dansa och ha det roligt, se en film tillsammans med vänner eller min pojkvän.. Göra något ROLIIIGT! M är fast detta veckoslut så det gör inte saken ett dugg bättre! Gaaah jävlarr. Måste bara gå och sova tror jag.. inget annat finns att göra.

Godnatt allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0