mixed feelings

Jaa hej igen! det var en tid sen once again. Under denna långa tid då jag inte hunnit/orkat skriva i min blogg har jag:
- skottat gården från all snö som det bara kommer mer av
- väntat på min bänkskruddar dräkt
- skrivit modersmål textkompetens, studentskrivningar
- väntat lite till på min bänkskruddar dräkt..
- vunnit FM-silver!!
- gjort engelska hörförståelse, studentskrivningar
- stressat

Japp det var vell det. PLUS att jag inte har hört av M sedan förra onsdagen eftersom deras 4 dagars läger sedan också blev ett 6 dagars läger.. Så jag hoppas jag får höra av honom snart. (!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)
I övermorgon är det bänkskruddar dagen då alla sistaklassister i skolan skall klä ut sig enligt något tema. WELL! Min dräkt som jag beställde för två veckor sedan från USA har inte kommit.. så får se hur den planen kommer uppfyllas. (!!!!)
Gaaah det är så stressigt att vara blivande student. Allting skall fixas och allting skall skrivas och allting skall läsas ÅHH! gud hjälp mig.
nu skall jag sluta stressa, se på lite TV och göra det jag är väldigt bra på: ÄTA! ooh jaa..
ha det så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0