OJOJ!

Har inte uppdaterat på en tid! Jag beklagar!
Det är 2 dagar kvar till FM tävlingarna! Det var sista vanliga skoldagen igår! Det är EN VECKA till studentskrivningarna och textkompetens! jag har beställt min bänkskruddar dag dräkt! Det har kommit masssssor med snö och alla grannar är avundsjuka på oss då vi plogar gården med en traktor och de själv måste puusta och stööna med spade! Oj så mycket det händer här!
Jag har konstaterat att jag inte är bra på textkompetens. Jag får alltid ynka 2 poäng av 6 poäng. Jag känner mig så uuuusel. Jag hoppas bara på att jag blir godkänd och student!
I övermorgon tävlar mitt lag i Finlands mästerskaps tävlingarna! Vi kommer inte troligen att ha en chans mot dem som nu vunnit i kanske ööö...10 år i rad, men vi kommer att tävla för fullt mot de andra 2 lagen, vilka inte kommer att vara lätta att vinna. Men vi får hoppas att vårt program lyckas och att vi kommer 2:a!
M har varit hemma nu sedan söndagen och det har varit väldigt skönt att få vara tillsammans. Idag drar han iväg för att tävla i FM i simning. Vi håller tummarna för honom!
Nu måste jag börja kolla hur jag skall komma på träningar idag..
btw. jag hade samhällslära prov idag och det gick inte så jätte bra.. men godkänt är det nog. Det är velan det som räknar, iaf. enligt min mamma :)))!

ha de bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0