-17 grader

Det är så helsikes kallt där ute, såhär på tal om global warming.. jag trodde verkligen många år att det är global uppvärmning på gång, men nu tvivlar jag, om detta inte bara är ett undantag. jag hoppas verkligen att vintrarna kommer att vara såhär kalla, häldre kallt och halt än brunt och vått..
Idag har jag träningar igen, tjohej! Vi håller på att få ihop vårt FM-tävlings program, det är ganska så på hälft, men kanske det ännu tar sig :), och sedan smäller deet i Februari då vi uppträder!
jag har börjat mitt nyårs löfte nu, och jag skall altså försöka vara utan att äta nåå sötsaker eller ships eller dricka nå ohälsosamt.. Får se hur det går :), skall iaf. hålla mig tills FM-tävlingarna.
Nästa vecka far M till armén.. jag vet inte alls hur det skall bli här med mig, ensamt iaf.. Annors skulle det vara okej, men då det är just nu då allting kommer på en gång, mer studentskrivningar, bestämma vilken skola jag skal ansöka till, troligen flytta, bestämma vart jag skall flytta och med vem.. GAAH! det är så jobbiiiiiggtt.
Men man skall tänka positivt, det blir no bra till slut :).
Skön fortsättning på dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0