don't worry, be happy

Jag har varit väldigt flitigt dessa sista veckor av gymnasiet (nög för att vi inte haft sååå mycket uppgifter), jag har gjort mitt hälsokunskaps arbete färdigt och geografi presentationen är redo att redovisas! Måste nog klappa mig själv på axeln. Har inte haft någon skolstress på sistone. Men snart börjar studentskrivningarna och då kommer ångesten igen..
Sitter just nu i skolan och bloggar eftersom jag inte har något att göra på mitt HK arbete! Tjohej!
Snart får jag gå och äta skinkfrestelse. Och hör och häpna! Vi har GRÖT på fredagen! kan man tro det?? vi hade gröt senast på lilla julen! man skulle kunna tro att gröt skulle vara dagens meny var dag då det är lågkonjunktur, men nej. De skrapar ihop allting annat äckligt. Men på fredagen blir de MUMS!
Nu skall jag ta mig till maten så jag inte blir sist i kön!

Have a nice day!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0