shopping feber

Jag försöker konstant komma på orsaker varför jag skulle få köpa nya kläder åt mig. Försöker helatiden övertyga mig själv att jag verkligen behöver nya kläder (vilket jag inte egentligen behöver..)! Tur så har jag kunnat hålla mig för frestelsen och inte köpt något. Men sedan.. gav min farmor mig 20euro! oumaigaaad. Jag måste se till att pengarna går till något som jag verkligen BEHÖVER!
Jag har känt mig konstigt nere nu en tid, kanske jag är trött eller något jag vet inte. Men jag hoppas det bara är en liten period.. (Där har jag också en orsak till varför jag skulle kunna köpa något, för att pigga upp mig själv!)
Jag saknar M mer och emr för varje dag han är borta. han kommer hem på lördag, hoppas vi hinner varaq mycket tillsammans, annars vet jag inte hur nästa vecka utan honom kommer vara..
Skönt att få sova nära honom igen. har saknat det massor.



Sommar 2009

ha en skön kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0