4 dagar kvar

tills M kommer hem. Orkar inte vänta mer. Det känns som om dagarna skulle gå långsammare än någonsin förut.. Så för att få dagarna att gå lite snabbare måste jag ha något att göra!
Idag skall jag och springa+simma med en min vän, vi springer först en några kilometers länk och fortsätter sedan med simning, skall bli skönt att få röra på sig!

Imorgon har jag träningar, på onsdag har jag junior träningar, och så är det redan torsdag! Tjohej!

Men nu spolar vi bakåt tiden och ser hur veckoslutet gick!
Fredagen var riktigt lyckad, först börja vi med lite chill hos min kompis (det är alltid lika roligt att få höra lite skvaller ;) )och därifrån fortsatte vi till baren. Jag var hemma redan vid 1 tiden, men det räkte riktigt bra åt mig, jag brukar aldrig orka vara ända till kl. 4 på morgonen, sjukt hur människor orkar.
Lördagen var också lyckad! Då var jag och firade min väns 19års dag. Jag stack iväg hemifrån först 22.00, så det blev bara några pizza bitar hos henne och sedan for vi iväg till baren! Den natten var jag hemma redan halv 1, var så trött att jag somnade genast.

påsken är snart här! Får se vad man kommer på att göra. Men mer om det en annan gång!

Nu packa och snart iväg mot simhallen!
Hejdåå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0