God morgon!

Idag vaknade jag redan kl.8 till att en av våra kattor satt utanför mitt rum och skrek för full hals (så lät det som iaf.)! Tycker inte ni också att allting låter dubbelt högre på morgonen? Ibland tror jag det är rock konsert utanför mitt fönster då min mobil väckarklocka ringer på morgonen..

Igår då jag cyklade hem på kvällen hände det en sak som jag mest avskyr då jag snabbt vill hem med cykel! Växlarna slutade fungera! Så jag cyklade där med låg växel och trampade så fort att det MÅSTE sett dumt ut! Jag försökte dölja det med att cykla otroligt långsamt så att jag inte behövde tramppa så fort. Irriterande.

På måndagen skall jag och klippa håret mitt så jag kommer att få en ny hår-look! Jag vet inte ännu hur jag vill ha det, men med denhär modellen som jag nu har orkar jag inte längre med! Det är alltid lika roligt att få "nytt" hår! Eller vad?
Jag hittade denna gamla bild då jag sökte en bild på olika hårstiler jag haft. Denhär stilen tyckte jag mycket om, det är kort ovanpå huvudet och längre under. kanske får det bli det igen ;). Får se! Jag lägger in bilder av mitt "nya" hår på måndagen!


(gud så jag ser ung ut.. Såå söta kinder  (  ._.  )  )

Nu skall jag se på Mcleod's daughters!
Hej då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0