Green eyes, yeah the spot lights, shines upon you

Solen skiner idag igen. Igår kände jag nästan inte igenn mig själv, jag var på så glatt humör, något som jag inte varit på en tid. Mycket har stressat mig, och tro det eller inte, detta vinter väder (som jag egentligen ÄÄLSKAR mest av alla årstider) deppade mig eftersom mörkret inte verkade ta slut. Men nu äntligen börjar humöret och vädret bli soligare igen!
Jag har haft lust att shoppa nu en tid, och snart kan jag inte hålla emot längre, ifall mamma säger att "men Miranda, du har så mycket kläder, du skulle inte ha behövt köpa detdär!" då jag kommer hem med tusen shoppingpåsar så tänker jag skylla på det härliga vädret som gör mig på detta humör! Man måste ju fylla garderoben med nytt stuff nu när det är vår- och sommarkläder som gäller! ;)
Mamma skall idag få sitt hår klippt, och på samma gång hoppas jag hon får bokat en tid åt mig också, mina hårtoppar delar sig i tusen och en delar, förfärligt!
Jag väntar på ett lyckat veckoslut som jag kommer att spendera med mina vänner. På fredag blir det troligen bastukväll och efter det till baren, på lördag blir det lite kalasfirande och baren. (eftersom detdär lät som om jag vore värsta alkoholdrickaren själv måste jag påminna att jag till största delen är nykterist..)

Idag då jag vaknade och öppnade min rums dörr rusade min söta katt in för att önska mig en godmorgon. han är den sötaste katten jag vet. Här är några söta bilder på honom som jag tagit för en tid sedan!



Korven min <3

(älskar föresten coldplays Green eyes låt, påminner mig om min härliga M som just nu springer ute i skogen ;D )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0