orkar inte

läsa meer!
Imorgon har jag geografi skrivningar, jag har nog läst, men borde läsa mer. Men min motivation har sjunkit till under noll och alltid då jag skall läsa finns det SÅÅÅ mycket annat intressant att göra som jag sen till sist gör istället för att jag läser. Till och med städandet är intressant! Och det är inte ofta jag tycker om att städa!

Jag har börjat planera cheer programmet för min junior grupp, vi skall tävla i Maj och jag hoppas vi hinner få programmet färdigt tills det! Det är alltid lika spännande att tävla själv, men det är alltid en lite annorlunda spänning då det laget som man själv tränar skall tävla! Hoppas allting går bra fram till tävlingsdagen!

Solen är framme idag igen så jag måste komma på något att göra där ute, kanske jag far iväg på en cykeltur i det sköna vädret. Vad skönt att sommaren snart är här, men lite tråkit är det då M är i armén..

Nu skall jag försöka läsa lite till på torka som natur hasard.. Önska mig lycka till inför imorgondagens skrivningar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0