slöa dagar

idag har jag inte känt för att göra någonting alls! Det ända jag gjort idag är att jag varit till stan en sväng där jag kollade igenom butiker med härliga kläder som jag vill ha mer och mer varje gång jag ser dem, har läst till slut "riskernas och möjligheternas värld", och nu sitter jag här. Medan jag sitter här försöker jag övertala mig själv för att cykla 6km till skolan där jag tränar junior gruppen idag..
Solen har visat sig under de senaste dagarna, allting börjar och smälta sakta men säkert och vårkänslorna börjar vakna. Fastän jag äääääälskar vinter så skulle det vara skönt att kunna cykla, gå på länk och sola i det varma vädret.

Men nu till lite andra grejer.
Kollade just på lite äldre foton från förra året, tänker sätta hit dom för att minnas det gångna året


en somrig bild tagen på ett bröllop sommaren 09'

en lite vitare bild tagen vinter 09'

sommar bild av mig och den lilla ugglan som tappade bort sig 09'


//Miranda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0