tid för allting

men får ingenting gjort.
Mina sista gymnasie dagar tog slut för några veckor sedan och nu är jag helt ledig från skolan. Det är skönt med ledighet, men ändå vill jag helatiden göra någonting. Problemet är att jag inte vet vad jag skall göra, eller så orkar jag inte göra något. Jag har lovat mig själv att motionera varje dag, vilket jag nog gör i någon grad varje dag, men mer kunde man ju alltid göra.
Det är 2 veckor till skrivningarna och jag känner mig inte så väl förberedd ännu.. Borde vara lite aktivare sutderande, men orka.. :D
Idag fick jag en vitare framtand. Tandläkaren lade lite smörjor och grejer, lyste lite med blått ljus och såå voila hade jag en lite ljusare död tand :) .

Fastän jag äääälskar vintern och all snö, så börjar jag lite sakna sommar. Väntar på att få sola och bli brun, kunna gå på länk i solsken eller regn, vara med M på stranden och mysa. Men före allt detta måste denna massiva mängd av snö smälta bort. Vårt hus kommer säkert att ligaa under vatten då allting smultit bort -.- .

Detta var då litet kortfattat mitt liv just nu,
Men nu tillbaka till Geografins underbara värld!
ajöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0