Regnigt och kallt

ojojoj vad jag har aggressiva läsare! kolla vad någon skrivit! "KAN JAG FÅ SE VAGABOND SKORNA!!!" jag menar ta det lugnt liksom.. allting tar sin tid kära vän :) . Men så är det med syskon, de är så otåliga ;).. Svar på frågan: DU FÅR SE SKORNA DÅ JAG HAR HUNNIT TA EN BILD PÅ DEM!!! eller så får du se dem sedan då du kommer hem till min student ;) .

Idag var jag duktig och var på en 1 timmes länk, efter vilken jag ännu gjorde mag-och ryggmuskel övningar. Kände mig lite svullen efter popcornen, så jag bara måste ta mig upp ur sängen och fara ut och springa.

Dagen har varit regnig och äcklig, väntar på bättre väder. Jag vet inte VAD jag tar mig till ifall det är dåligt väder på studentdimissionen. plask plask i vattenpölarna med fina skor, BLÄÄ!

Nu skall jag packa träningskassen och snart iväg mot H:fors!

Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0