samma gamla vanliga

Mina dagar ser nästan likadana ut varje dag, tröttnande. Vaknar, äter, tränar, äter, tränar, ser på tv, sover. Där emellan kanske jag hinner sitta ute i solen (ifall det inte regnar så som just nu -.-) men annars ser dagarna ut sådär. Jag blir så trött på detta väderrrrr! Det är tammefan Maj och det är grått vått och inte varmare än 10 grader! Gaaah!

Haha det var en evighet sedan men vapp-furandet var mycket lyckat här hemma hos oss och sedan i baren. Var hemma 3 på natten och vaknade sedan då min man kom hem kl 4 från jobbet.
såhär såg det ut här hemma hos oss :). Många vackra flickor!



Jag hoppas på att snart få fler bilder upp hit, tyvärr har jag inga bilder själv.

Idag regnar det som sagt och jag skulle måsta cykla till stan... får se hur jag fixar det, skulle inte villa få kallt då jag sen skall på träningar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0