See the world in green and blue

Hej allihopa! Nu skall jag göra något som jag inte gjort förut! ..Svara på läsarfrågorr! (inte för att jag har några läsarfrågor, men nu har det kommit en fråga, inte för att det bestämt är en fråga heller :DD)

(hehe)Svar på läsarfråga: "säg int att d e ljusblåa pumps!!!"
Nejdå det är inte ljusblå pumps som jag köpte :)

Ahh vad det är vamrt väder, nästan så att det är litet äckligt. Det blåser inte så mycket så jag som inte är en bra "i-solen-sittare" får ta en sväng inomhus lite nu och då för att inte svimma av hettan.

På tal om hetta så har säkert våra kattor det ganska varmt i sina pälsar. På tal om kattor, kolla vem jag hittade på mitt bord:

(ser inte riktigt ut som en katt, var är huvudet?)


och kolla vem jag hittade i min säng..


trötta och utmattade av värmen i think?



och så ännu en sommarbild.

Nu skall jag fortsätta läsa på min 288 sidors bok om hälsa och hälsopromotion (är först på sidan 50 typ. stöööön!)
Ha en skön och varm dag som jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0