små vänner på besök

Jag tog kameran med ut för att ta bilder på härliga blommor som nu slått ut. Medan jag håller på att ta bilder hör jag något prasslande uppe på vår utomhus vägg. "?????" tänker jag, men sedan får jag syn på de små små huvudena som sticker ut under vårat tak.

Kan ni se dom tre småttingarna?


Och inte nog med det, efter att jag sett dessa tre sötnosar märker jag att de inte är tre stycken, utan FEM stycken! Alla fem springer runt på väggarna då de ser att jag kommer fram med min konstiga svarta aparat i handen (kameran).


Japp, nog ekorrat, här är dagens look! (får se hur det går att cykla i mina shorts..)
(tammetusan att mina ben skall se så bleka ut fastän jag luggit i solen hela morgonen och eftermiddagen!)


//Miranda

Kommentarer
Postat av: Anonym

visa bild på dom då :) skorna alltså

2010-05-20 @ 17:29:19
URL: http://storstadskvinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0