Tidigt uppe

iaf. tidigt enligt vad jag brukar stiga upp, för min pappa är 7 på morgonen typ eftermiddag? haha.  Ja men jag steg då altså upp redan kl. 7, solen lyste in i rummet och jag kände mig inte alls trött mer då det var så ljust.
Har mycket tid på mig att fixa allting klart, Kvart över 9 cyklar jag iväg till stan, skall på länk och simtur med min vän Essie :) .

Igår solade jag, och vetni! JAG ÄR BRUNARE! inte mycket, men ändå! Tjohejj!

Idag kommer M hem <3, skall söka honom typ vid 4 tiden och sedan senare på kvällen skall jag grilla med mina vänner, har inte sett dem på länge, skall bli spännande att höra vad de hållit på med och vad som har hänt nu på sistone :) . (Jag skall försöka snappa lite bilder med kameran så jag får upp dem här sedan! Behöver mer sommarbilder nu när det är så fint väder!)

ahhjaa, det blir en ny uppdatering senast imorgon, hoppeligen med bilder från idag kväll :)! 

Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0